MUHARREM ÖZKAHYA 2. VE 3. DENEME ŞARKILARINI HAZIRLADI.

Muharrem ÖZKAHYA YENİ 2 ŞARKIYI DAHA TAMAMLADI. 


HAZIRLADIĞI ŞARKILAR SIRASIYLA;

1-YORULDUM
2-AMAN AMAN
3-SENSİZLİK OTURMUŞ SAHİLDE

şarkılar sırasıyla dinlendiğinde şarkıların aranje kalitesinin gitgide arttığı görülüyor. yeni şarkıların da daha da iyi olacağını görmemek imkansız. ÖZKAHYA, bu şarkıların daha da iyilerinin olduğunu sırayla onları da sevenleriyle tanıştıracağını söyledi. sözlerine şöyle devam etti; "Ben Türk müzik piyasasının alternatifiyim. farklı türde yüzlerce şarkım var. her şarkımda farklı bir şeyler deniyorum.  önümüzdeki zamanlarda daha da iyi şarkılara imza atacağım. beni seven kitlenin artmasıyla birlikte daha farklı projelerim var. onları da zamanla oluşturacağım beni takibe devam edin". 

bu arada sanatçının ikinci filminin senaryosunu tamamladığı, yakında yeni filminin çekimlerine başlayacağını sözlerine ekledi.


                                                              "Yoruldum" slow
söz-müzik:Muharrem ÖZKAHYA
aranje:Muharrem ÖZKAHYA
klip yönetmeni:Muharrem ÖZKAHYA


"aman aman" hareketli
söz-müzik:Muharrem ÖZKAHYA
aranje:Muharrem ÖZKAHYA
klip yönetmeni:Muharrem ÖZKAHYA

"sensizlik oturmuş sahilde" slow
söz: Serpil ÖZKAHYA- Doğancan AKDOĞAN
müzik: Muharrem ÖZKAHYA
aranje: Muharrem ÖZKAHYA




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

taş delen ağaçlar, temel delen ağaçlar, bina temeline zarar veren ağaçlar

ASMA, ÜZÜM BAĞI YETİŞTİRİCİLİĞİ, BAKIMI, SULAMA, BUDAMA, PÜF NOKTALARI...

GÜBRE ŞERBETİ YAPARAK AĞAÇ VE FİDELERİ GÜBRELEMEK