yalan dünya dizisi hakkında düşündüğüm

YALAN DÜNYA DİZİSİ BİTİYOR MU?



yalan dünya adlı dizinin 2 hafta ara verdiği söylendi. çevremde birçok kimse yayından kaldırılacağını düşünüyor. oysa ki ben böyle düşünmüyorum. 

yalan dünya dizisini ilk bölümden itibaren heyecanla izleyen biri olarak şunu söylemeliyim ki, dizi gitgide izlenme oranlarını kaybetti. bunu konuştuğum arkadaşlarımın da izlemeyi tercih etmemesinden de onaylamış oldum. çünkü dizide kötü/itici  karakter yok. mesela, Gülse BİRSEL'in avrupa yakasında, burhan karakteri, gaffur karakteri, sacit karakteri gibi karakterler birbirleriyle sürtünme içerisinde bulunuyorlardı. bu da diziznin izlenmesini daha zevkli hale getiriyordu. şimdi bu dizeye baktığımızda, yalan dünya dizisinde ne eksik? 

  • kötü veya sinirbozucu karakterler eksik
  • diziyi sırtlayacak ana karakter yok. her karakter eşit düzeyde çünkü.
  • konu sıkıntısı var, heyecan, macera, konu devamlılığı yok. gibi örnekler çoğaltılabilir.
peki çözüm ne olabilir?
bence bu 2 haftalık süre içinde güçlü bir senaryo gelecek ve kadroya şöyle, Engin Günaydın, Binnur Kaya gibi komedide devleşmiş kişiler gelebilir.
Yine dizinin 90 dk dan 70 dk ya düşmesi de (ki bu kararı gülse birsel aldı) daha komik bir senartonun önümüze geleceğini düşündürüyor bana.

son bir not daha: ben yalan dünyayı CUMA günleri görmek istiyorum. haftanın yorgunluğunu atmak için iyi bir diziye hayır denemez.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

taş delen ağaçlar, temel delen ağaçlar, bina temeline zarar veren ağaçlar

ASMA, ÜZÜM BAĞI YETİŞTİRİCİLİĞİ, BAKIMI, SULAMA, BUDAMA, PÜF NOKTALARI...

GÜBRE ŞERBETİ YAPARAK AĞAÇ VE FİDELERİ GÜBRELEMEK